Gen Z үеийнхэн буюу залуучуудын үзэл бодол, хандлага нь ирээдүйн трендийг бий болгодог чухал хүчин зүйл юм. Монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж буй ихэнх байгууллагуудын гол зорилтот үйл ажиллагаа нь оюутан, залуус руу чиглэсэн хандлагатай байдаг. Мөн ажлын орчинд залуучуудыг ойлгож, тэдэнтэй хамтран ажиллана гэдэг маш том сорилт болоод байгаа билээ.
Гэтэл үе хоорондын ялгаатай үзэл бодлоос шалтгаалан зарим төрлийн бодлого, кампанит ажлууд зорилтот зах зээлдээ хүрэхгүй байх, хамтран ажиллахад хүндрэл тулгарч, ойлголцлын зөрүү үүсэх тохиолдол их байна.Тиймээс залуучуудын үнэт зүйл, хүсэл сонирхол, чиг хандлагыг ойлгох нь бизнесийн байгууллага, хүний нөөцийн үйл ажиллагааг зөв зохион байгуулахад чухал нөлөөтэй юм.